Gebruikers login

Registreren

Ticket systeem

Om assistentie te vragen bij onze helpdesk, start u het ticketsysteem door op onderstaande knop te drukken.

Ticket systeem

Support

Hoe kunnen wij u helpen?

Veel gestelde vragen:

Algemeen

  • Mijn gemeente staat niet vermeld.
  • Mijn type verbouwing staat niet vermeld.
  • Mijn type woning of specifieke situatie staat niet vermeld.

Tijdens de aanvraagprocedure

  • Moet ik mijn aanvraag opnieuw beginnen als mijn internetverbinding uitvalt of als ik lange tijd niets doe?
  • Ik vul waarden in, maar de applicatie geeft steeds foutmeldingen en ik kan geen stap verder, wat doe ik verkeerd?
  • Wanneer moet ik betalen?

Na de aanvraagprocedure

  • Waar is mijn aanvraag na het indienen?
  • Tussen de ingediende stukken zit een ifc-bestand. Wat kan ik hiermee?
  • Wanneer krijg ik daadwerkelijk mijn vergunning?

Meer vragen en antwoorden?

Tijdens het gebruik van BLITTS kunt u via de speciale help-knop rechtsonder in beeld ons op elk moment een vraag stellen.

Voor meer vragen én antwoorden kunt u terecht bij onze kennisbank. Mocht u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden, dan kunt u een ticket aanvragen bij onze helpdesk, via de knop rechts, of vanuit de kennisbank. Wij zullen u dan zo spoedig mogelijk helpen.